Ser på Dirty dancing 2...

Nu ikväll har jag och mamma sytt en kjol till mig. Eller mamma sydde och jag klippte tyg.
 Shit vilken dålig mamma/fru jag kommer bli jag kan inte sy, inte laga mat, inte tvätta, inte hålla blommor levande, inte städa o.s.v. Ah jag får helt enkelt bo själv hela livet.. hahah



Vi kan ju det här..


Jag har kommit på den bästa blandningen någonsin.
Diego Luna - Dirty dancing 2
Robert Pattinson - Twilight
Freddy Åsblom - Rosa

och Snowboardare.....
Killen skulle ju vara charmig till tusen.
Han skulle även kunna Dansa, hoppa mellan träd, få blommor att leva väldigt länge på en cykle och kunna åka snowboard vad mer kan man behöva kunna??


Kram Josse


Kommentarer
Postat av: amanda

ROBERT PATTINSON ÄR FUL!!!!!!!!!!!!!!!! Men Freddy<3

2009-05-24 @ 18:57:25
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0