Lycka till imorn på modevisningen David och Hanna...

Kom hem från U-19 SM idag kl:06.13 med tåget. Jessica hade feber så vi hade ca 100 grader i våran kupé så har legat och sovit i en jäkla bastu.
SM var ju var inte de roligaste jag varit på. En kort sammanfattning av U-19 SM 2009 på tre ord skulle bli DET FUCKING SÖG.
Men nu blire till att skälla ut alla på mötet vi ska ha på ondags nästa vecka och då tusan sak dom få höra.
Jag orkar inte skriva så mycket mer om just det för jag vill bara glömma de.

Bilder kommer snart



Idag så har jag varit mer än trött och inte på de bästa humöret men jag har mina anledningar b.la.som den att min fot är störd  och jag kan inte ens gå upp på halv tå. 

Ingrid går förbi en danssal där jag och Julia står och leker med balettstången.
Ingrid - Du ska ju inte dansa!!
Jag - Nä jag gör inte de.
Ingrid - Bra. 
           - Min tankte var VA GÖR DEN JÄVLEN VID STÅNGEN IGEN.
 HHAHAAH.. skönaste lärarna jag har ^^ 

Efter Jazzen ikväll så träffade vi Elin,Hanna och David vilket inte var så illa om jag får säga de själv för de var ju ett tag sen. Men nu så ska jag krypa ner i min säng och se på sex and the city 


Kolla in min nya tröja MMMMmm I LOVE IT <33

Kram Josse


  

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahah, ursäkta för att jag hade feber då :\

2009-05-05 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0