SNART SNART SNART DEL 2...

Just ja jag glömde ju idag.
Va på stan med mamma och Jessica och vi stor shoppa tyg och böcker. Det var inte så tippat va??
Så nu ska vi sy kjolar och klänningar hit och dit.

Jessica - Men ska jag prova den så vi får se hur den ser ut?
Mamma - Aah här ta storlek 42.
HAHHAA så himla roligt..


Sen när vi står och väljer glass så får mamma sena drag så hon börjar göra nå stretch/ yoga mitt i affären.. hahaha



Jag köpte en fläta eller vad man nu ska säga.
Vart lite inspirerad av Lydia idag ^^


Jag hittade även mina underbara sandaler men den bilden går tydligen inte att lägga upp och jag orkar inte fixa nå mer för jag är redan sjukt irriterad..



Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0