Banken here i come...

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt och jag önskar verkligen att jag hade ett svar.
Allt kommer samtidigt och jag orkar inte. Skulle vilja hamna i koma tills i Juni då vi far till Kreta.  Längtar så otroligt mycket  tills vi är där. 
Det är exakt som Nina säger livet går runt i cirklar och man tar sig aldrig ut. 


I'm still alive but I'm barely breathing
Just praying to a God that I don't believe in
And what am I supposed to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay




Fick VG+ på mitt ekonomiprov btw och det hade jag aldrig gissat på. Det kanske blir banken när jag blir vuxen iaf.. HAHAH
 


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Lydia

De måste bero på att vi är så himla bra som vi klarade provet! :} För ingen är ju så bra som oss!

2009-05-06 @ 21:52:52
URL: http://dansfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0