23:37...

Jag vet att det bara sitter i mitt huvud men ändå så får jag inte bort de. Det där som gör livet så mycket svårare men känns så töntig att prata om. Jag försöker verkligen men det är inte alltid så lätt att gå emot ens egen vilja.
Ikväll är första gången jag sagt något och det var inte så lätt att hitta alla ord men jag försöker.



Now I ain't sayin' that it's gonna be easy
I ain't sayin' that its all downhill
But with the struggle's gonna come its own fair share of thrills
Why you pushin' me away like you are
Did they tell you that I'd run for sure
Well I'm here, do you see me makin' for the back door?

I don't want to go.
I don't want to leave
Whatever is a part of you must be a part of me
I don't want to choose. I'm already free
If any woman, any man, can get through it, then we can.


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: amanda

Lyssnar när du än vill, och du får ta tid på dig att hitta rätt ord :)

2009-05-13 @ 23:59:50
URL: http://rubkubb.blogg.se/
Postat av: nina

2009-05-14 @ 22:05:21
URL: http://sweeett.blogg.se/
Postat av: Anonym

You´r going to make it through.

2009-05-14 @ 22:07:37
Postat av: kreuger

Jossan, du vet att du har mig. I vått och torrt.

2009-05-15 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0