So everyone will see me...

...the way that I see them

Under några veckor jobbade vi med lyrik, alltså, för er som inte är så insatta (vilket ni ska vara glada för); dikter och sånt. Våran svenskalärare (eller det kanske var författarbesöket?) påstod då att vi inte skrev lika seriöst när vi bloggade som när vi skrev saker till skolan. Faktum är att det i mitt fall är fel. Halvfel iallafall. Seriösnivån kanske är lite högre när jag skriver en novellanalys MEN jag stänger av musiken varje gång jag ska blogga för att kunna koncentrera mig fullt ut...
Så nu vet ni det. Intressant läsning kallas det där.

För några dagar sedan, i fredags faktiskt, ritade Siggan en fantastisk bakgrundsbild till mig. Nu har hon uppdaterat den; Ammi har tillkommit och Signe själv har inte längre grönt hår. Tyvärr kan jag av någon anledning inte visa den här men jag har en fin syn på mitt skrivbord iallafall.

En mindre fin syn är klädberget på min säng. Imorgon bär det nämligen av till Hemavan och det innebär många trevligheter. Tyvärr även en jobbig sak; packning. Bara att packa upp och saker som är ledsamma på riktigt är värre.

Menmen, det roliga med Hemavan väger ändå upp tio gånger om så jag är glad ändå!

Kommentarer
Postat av: amanda

JULIA jag känner just att jag kommer sakna dig jättemycket :( :( :(

2009-05-19 @ 20:34:31
URL: http://rubkubb.blogg.se/
Postat av: Juli

Åh, fina Ammi! Det är ju inte så länge.. Men jag kommer sakna dig också

2009-05-19 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0