Om du har ett äpple vill du dela det med mig?

Idag har jag bland annat:

- Bytt namn på skolans skelett. Förr hette han Benjamin men det är ju lite väl klassiskt (och dessutom ett ganska uttjatat skämt; Benjamin) så jag och Lydia gav honom namnet Hans-Göran. Kändes lite bättre.
- Kirrat namn till både Skelett-Bengt och Muskel-Lasse...
- ...och i och med detta förmodligen fått mig själv att framstå som en aning IQ-befriad i min danslärares ögon.
- Sjungit rubrikssången.
- Släppt lyrikarbetet för all framtid...eller iallafall för det här läsåret.
- Fått en fräsch bakgrundsbild. Se nedan.
- Improviserat.
- Spelat upp en en fantastisk scen ur Rödluvan tillsammans med Fabban och Elisita.
- Åkt buss med Hanna.
- Haft lite träningsvärk.
- Lyssnat på hur Malin klarar sig i det vardagliga livet, dvs hur Malin gör när hon har träningsvärk.

Och under kvällen ska jag:

- Spela piano
- Se till att undvika Rapakalja



Konstnär: Signe Blom Bringlöv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe joo ja hare svårt när ja ä riktigt lemmen :P

2009-05-16 @ 18:37:03
Postat av: Anonym

jag vill också veta hur du gör när du har träningsvärk, malin!

2009-05-17 @ 10:10:18
Postat av: amanda

alltså jag hade inte fattat det där med benjamin alltså ben som i skelett ...

2009-05-18 @ 14:35:13
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0