Baywatch vare här...

Moderna idag var sjuk!! shit va benen skakade men det var härligt..
 Datakunskapen finns det väl inte så  mycket att prata om den var ju lika tråkig som vanligt.


Jag och Sara taggar Lunds om tusan det måste seriöst bli så :D


- Men Josefin va smal du blivit!
- Brukar jag vara jätte tjock eller?
- Öhmm Njäää näää.

HAHAHAH.. Usch va jag saknar dig ibland alltså


Jag gjorde min diktanalys på 1½ timme de kan man kalla effektiv pluggning.
Så nu belönar jag mig själva med lite baywatch tillsammans med Jessica,Jennie och Morfar som tydligen kommit tillbaka.


Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Wohooo! Tagga Lund alltså!

2009-05-17 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0