Äta mjukglass i regnet...

Hade 6min lektion idag. Kom till matten och så säger Janbanan " jag har inte rättat proven än men alla är godkända ses nästa vecka".
Då gick jag ner på stan och var med Jessica i några timmar. Jag hittade ett par sjukt fina skor som jag tror jag ska köpa men är inte säker.
Sen så köpte jag ett par leopardtights. Gick även på Body shop och fick min makeup rådgivning SJUKTKUL :D
Sånna vill ja ha fler av.


Jag älskar dom..haha!


Träffade Nina,Julo och Sofie på bussen hem. Ibland så saknar jag  faktiskt 9B. Hur roliga luncher och prov hade inte vi?
Men ikväll så ska jag och Nina ut och träna hurtiga som vi är men hurtbullenSofia stannar hemma ja menar hon har ju ändå 2idrottspass i veckan..HAHA


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Sofie

..Du tröttnar aldrig på det där skämtet, eller hur?!

2009-06-02 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0