Ammi tvingade mig...


Hur många namn har du? Tre inklusive efternamn
Hur många smeknamn har du? 22.
Vad åt du senast? Familjens festmat, aka Makaroner och korv.
Vad drack du senast? Mjölk.
Vem ringde dig senast? Hemmet var det
Vad står det i det femtonde sms:et uppifrån i din mobil? Det var ett 6-sms långt sådan i form av gratulationsdikt från kudden. Tyvärr orkar jag inte skriva hela..
Vår eller höst? Vår tror jag..fast i slutet av sommaren kommer jag säga höst.
Hur många länder har du varit i? Hm, tre med Sverige inräknat
Hur många världsdelar har du varit i? 1
Sjunga, dansa, måla eller skriva? Beror på humör faktiskt. Och sällskap. Men dansa eller sjunga.
Vem har längst hår av dina vänner? Det måste vara fina Ammi det.
Vem har längst ögonfransar av alla du känner? Det måste vara Joel. Eller Josefin har sagt att han har långa iallafall..
Vad har du på dig just nu? Adidasbyxor och vit tröja.
Vad hade du på dig idag? Mina absolut fnasigaste byxor och en lila tröja.
Skor idag? Två olika modeller av Adidas.
Smink idag? Mascara, kort och gott
Är du singel? Ja
Titta på eller spela fotboll? Jag spelade igår och var relativt dålig så jag måste säga titta. Men då ska det vara EM eller VM!
Apelsin eller päron? Päron
Sovmorgon eller sluta tidigt? Hm, svårt det där.. Sen bussen blev mitt färdmedel uppskattar jag alltid sovmorgon.
Hur många olika sorters husdjur har du haft? 1. Tre marsvin. Olga, Ofelia och Piggelin.
Favoritmat? Haha, "tacos...eller palt..eller hemlagad pizza..eller, jag vet inte" *beslutsångest*
Favoritglass? Sorbet. Helst kaktus-lime. eller Magnum double.
Favoritställe att gå ut och dansa på? Haha, ja, nån form av danslektion iallafall.
Dansa eller ta det lugnt och titta på andra som dansar? Helt klart dansa. Blir bara frustrerad när jag ska kolla.
Måne eller sol? Sol, utan tvekan. Fast måne när man ska sova.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

KAKTUS LIME SORBET FOR LAJFF!! <3

2009-05-02 @ 20:23:08
Postat av: ammi

du är sötast min juli. men det heter korv och makaroner inte makaroner och korv

2009-05-03 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0