Bullar bullar bullar..

Veckan fråga
Varför har giraffen lång hals?


Sitter här på Sh:n och jag somnar snart jag fattar verkligen NADA av ekonomin.

"Riksbanksfullmäktige har beslutat att räntan får vara inom ett visst intervall (t.ex. mellan 1,5-2,0%) inom detta intervall får riksbankschefen höja och sänka räntan i de dagliga lånen mellan bankerna. Detta gör att de "vanliga bankerna" höjer eller sänker sin rörliga ränta gentemot oss."
RÄNTA HIT OCH RÄNTA DIT..



Idag när jag skulle göra frukost så tog jag mjölkfritt smör, yoghurt och kände mig så duktig som kom ihåg de sen jag baa AAAH jag dricker något varmt för jag har ont i halsen så jag har och gör varm choklad PUCKO!!!
Så nu drack jag ett helt glas med mjölk iaf. Hahha

Nu ska jag fara och köpa något att äta.


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: signe

haha, du vet att yoghurt består av mjölk va?

2009-03-20 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0