Dreaming with a broken heart....

Man blir alltid på så himla bra humör efter söndags träningen.
Det är 1½ timmes skojjspel  ;D hahaha!!

JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR så himla bra Tv.
OTH
Gossip girl
Vårt bröllop i era händer
Någon beck liknande <33


Åter till förra inläggets ämne BRÖLLOP. Jag har inte kunna få de ur mitt huvud jag sitter just nu och googlar bröllopsklänningar på reklamerna av gossip girl lite pinsamt jag vet men äsch.
Av någon konstig anledning så är jag och Julia sjukt taggade på att fixa Amandas bröllop så jag hoppas att du inte gör oss besvikna och håller oss undan.
Så nu efter att ha tänkt igenom de här väldigt noga så har jag kommit fram till att svaret blir JA!  jag, Julia och Amanda ska starta en bröllopsservice. Då äre bara att du kommer in och säger HEJ jag vill gifta mig och så fixar vi de. Vi hittar den perfekta människa till dej (vi är ju ganska bra på att para ihop folk så) sen fixar Amanda smidigt ihop er och så planerar jag och Julia bröllopet medans :D  

Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0