Bröllop...

Lördagen var ganska så nice först stan med mamma, Jennie och Jessica. Jag va/är pank, jennie var hungrig och Jessica på var så otraggad men annars så gick de bra. hahah!

Jessica - Vart är bilnycklarna? mamma har du dom?
Mamma - Nää jag hoppas du har dom
.....Jessica springer iväg.....
Jessica - Aah jag lämnade dom i bilen..
HAHAH smart tjej.


Sen på kvällen så for jag och va med några chilliga typer.
Jag kom just när dom håller på att leka mörkerkurragömma och alla luktade sig till vart det var han va
HAHAHA så himla roligt.
Vi gjorde scones och popcorn.

Riktigt mysig kväll  <33

Simon tappade dock ut hela popcorn skålen xD


Jag sitter nu och ser på Vårt bröllop i era händer och guuud va jag vill fara på bröllop eller jag vill fara och kolla på brudklänningar ;D HAHA
Så ska du gifta dig ring men för jag är såå på att välja klänning.
MAMMAN KÖPTE EN KLÄNNING TILL DOTTERNA FÖR 20.000KR MED ENGA PENGAR!! :O

Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0