Bort okej, Hem bra men i Göteborg äre bäst...

Josefin is home från  Göteborg.
Galet vad roligt det var jag ska helt klart bo där nere.  Det är Mars och dom hade plus grader,sol och INGEN snö (jag hatar snö) kan det bli bättre??
Några minus var att ALLA mellan 12 - 18 hade hårsnoddar runt vristerna VARFÖR? Att nästan alla tjejer hade vitt hår och ett ton med brunkräm på sig vilket gjorde att man kände sig död när man gick omkring.

Måndag
Vi gick på tåget och sov hände inte så mycket spännande i våran kupe.

Tisdag
Vi blir själva i våran kupe så då blir det disco massa musik,godis och gissa vart vi är lekar. hahah!
Sen när vi äntligen kom fram till Gbg står Paulina och Stefan och väntar på oss för att ta våra väskor till lägenheten medans jag och Pernilla for till Nordstan och shoppa. Vi var väl inte på topp hade bara ätit frukost och godis och sovit riktigt dåligt så vi gav upp och for till lägenheten som vi skulle bo i. Jag måste erkänna att jag kände mig riktigt dum ja menar  "Hej jag är din kusins flickväns kusin äre okej om jag bor här."  HAHAHA!!
Men det gick bra. Jag tog känn dig som hemma på storsta allvar kläder överallt och tofflorna va jämt på men de är mysigt.
Efter maten så vare chips, dip och TV på schemat.
 


Onsdag
Kl:09.00 vare bara att gå upp och göra sig klar för en hel dag på stan.  
 Vi tog en buss som körde runt varenda hus, in  husen och upp för trappan och hej å hå men sen efter ca 40min kom v ju rätt iaf. Haha!
Då gick vi till dansbutiken där ja fick prova tåskor JAG ÄLSKARE så himla roligt fatta mycket jag taggar 2:an nu.
Efter världens bästa start på shoppingen så rullade allt på. Där vi 14.00 så ringde mamma och påminnde om oss att vi inte hade ätit något (hör på de ni vi glömde att äta) så vi for och på en Kinarestaurang och åt buffe galet gott.
Sen så vare bara att fortsätta shoppa.
Trötta,slitna och med kramp i armarna  for vi hem och åt middag. 
En slapp kväll med vindruvor och TV.  



Torsdag
Vi gick och shoppade på Allum eller vad det nu hette. Där hittade Pernilla världens snyggaste snowboardjacka som jag köpte. Så nu är jag på -700kr men det är lätt värt de för den var så sjukt fin. Resten av dagen gick vi  och kollade på saker åt Pernilla.
Vid 16.20 så körde Stefan ner oss på tågstationen. Partybilen nummer 1 vill ja lova GAAAAMM musiken på högsta och helt laglig körning.
Väl på tåget så gjorde vi inte så mycket mer än att äta plättar,godis och prata med världens dialekt.

SNYGGASTE JACKAN EVER <33

Fredag
Upp kl:05.50 för att göra sig redo att kliva av i *host* underbara *host*  Vännäs.
Min väska hade dock fastnat under sängen eftersom det kvinnan som låg där tryckte ner den så mycket så Pernilla va tvungen att väcka hon. HAHAH!!


Med andra ord det har varit det BÄSTA på länge.
Så nu har jag bara kvar mitt tacktal.
jag skulle vilja tacka

min mamma och pappa för att dom betalade resan.
Pernilla för att hon for med mig.
Paulina, Emma och Stefan för att vi fick komma och att ni stod ut med oss, för att du/ni körde oss.
Amanda för att du blir så avundsjuk vilket höjer mitt humör.
Julia för att du bloggar åt mig.



(Fler bilder kommer)


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha jag gillar att du har massa bilder på dig och typ dom enda bilderna du har på Pernilla är då hon äter! haha

2009-03-07 @ 14:36:32
URL: http://fastevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0