The slut...

PROJEKTET ÄR ÖVER.. Halleluja!!
Jag kommer dock sakna några av människorna och stämningen som vi haft denna veckan medans det är några saker som jag är så glad över att jag slipper.
Orkar inte skriva så mycket förutom att det gick ganska så bra på alla 4 föreställning men jag är långt ifrån nöjd med dansen.
När man har scensmink så är det galet roligt att vara med på bild så jag lovar det finns tusen bilder på mig då jag ser ut som en fjortis.. HAHAHA!!


(Bilder kommer på måndag)

Idag så fick vi chips,godis,ostbollar,coca cola och fanta av lärarana medan vi skulle se på filmen från föreställningen igår. Min gode vän Sara spillde ut min cola över mig men jag märker inget så hon säger inget utan låsas som om inget hänt. HAHAHAH Så dålig du är <33


" Ohh han var schysst, han gillar fisk "

Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0