Pain throwns your heart to the ground...

...love turns the whole thing around.

Jag ska börja med att meddela till Signe och alla andra som undrar att ingenting förutom jackan kostade över 300 men om man lägger ihop allt som hon handlat så måste det ändå bli en ganska stor summa. Det kan vi som läser AB lätt räkna ut...

Jag har ett annat meddelande till Signe också. Jag fick ditt sms men hade inga pengar så jag kunde inte svara. Men nu hoppas jag att du är framme. När jag skriver det här har jag just varit inne på expressen och kollat om det stod något om flygplan, störtning eller kapning. Det stod inget så jag antar att du tog dig dit helskinnad. Det tackar vi för!

Och ett tredje meddelande. Detta till Fanny. Jag hade inga pengar när jag fick ditt sms heller. Men ja, jag gissar att du hade riktigt kul 898 km från huvudstaden.

Och sista meddelandet då. Jag tror att Jossan kommer hem imorgon, vilket är passande eftersom jag åker då. Till Stockholm! Taggad som få!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0