Där ser man höru...

Gårdagen var riktigt skön, började med att mamma stekt pannkakor till frukost. Sen så gick jag ut och solade,läste och kastade snöbollar.
Efter det så vare volleybollträning som stod på schemat och det gick faktiskt bra för att vara en helt oseriös träning. HAHA!!
På kvällen så vare datorn,beck och varmchoklad SJUKT SKÖNT....

"Har du ett namn eller ska jag kalla dig Jessica junio"



Jessica "surkärringen i sune" Nylander

Nu sitter jag och Nina i omklädningsrummet och taggar mat som tusan. Så fort jag kommer in till Umeå så blir jag hungrig JAG FATTAR INTE!!
Har nog fortfarande kvar det där tänket från när man var liten, det att man ska jämt ska vara hungrig när man är  i Umeå för då får man fika eller hamburgare xD HAHAH





 

Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0