Bravo...

Josefin har sovmorgon.
06.00 Josefin äru vaken
07.00 Josefin äru vaken
08.00 Josefin äru vaken
08.30 Josefin äru vaken????
HAHAHA.. Jag ÄLSKARE då kan man somna om och ba he he HE du måste vara vaken LOSER.
Så imorse så gick jag upp 08.30 åt frukost,gjorde mig klar och sen så gick jag ner och sökte sommarjobb och det gick bara bra. Efter det så får jag ett sms från Amanda som säger " INGEN MATTA IDAG"  ja menar kan dagen bli nå bättre så då vare bara att gå hem och nu sitter jag är med min BRAVO Juice och väntar på att jag ska gå ner till bussen och åka till skolan för att ha  idrott och sh.

En sak jag funderade på idag va VAD HAR LILJA EMOT GRUS??
Hälften av skolan är tjejer som går med sina fina skor med 2dm hög klack och dom har en stor jäkla isbana på hela skolgården.
Min tanker var att om tjejerna kommer där och halkar så får dom som går OP personer att öva på.
Att hockeygymarna inet behöver köpa vanliga skor utan kan gå i skridskorna 24/7 och på så sätt sparar dom pengar.
AAH kanske är det en riktigt bra idee..

NEJ nu ska jag fara till skolan.

Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0