Blablablabla blablabla...

Aloha.
Idag har jag verkligen inte gjort nånting förutom att klaga. Jag laddade upp för en hel dags pluggande men de gick skit, läste SH frågorna sen gav ja upp. Ekonomi är helt enkelt inte min grej.
Jag fick lära mig av Kim att det inte bara var Sverige som hade lågkonjuktur, Där ser man!
Njaa det var väl det jag lärde mig av 5timmar pluggande. HAHA!!


Igår så var jag på Big Jump med Jessica och pappa och det var riktigt coolt.
Dom som körde måste ju vara dumma. När jag cyklar utan händer tycker jag att jag är den coolaste på denna jord men dom hoppar och snurrar runt med en skoter PUCKON..



Victoria är bättre än bästast <33


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0