We can be heroes just for one day

...we can be them, just for one day.

Okej, nu gäller det. Jossan är på en välförtjänt greklandssemester och jag har ensamt ansvar för bloggningen. Som om inte det är nog är det dessutom sommar och då ska man göra annat än sitta vid datorn. Det här blir intressant. Förvänta er inte för mycket.

Och där tog min inspiration slut. Jag skulle haft ett tema, då kanske jag klarar av att inte vara alltför inaktiv här. Får jag ett bra förslag kör jag på det och skriver förhoppningsvis lite oftare, så ge mig tips nu!
Hundra "jag" i de meningarna för övrigt, det gillas inte.

Nu får ni se en bild på mina fina klasskompisar



Hjälp mig med tema nu då, som sagt!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: amanda

du ska ju inte tvinga dig till att skriva, det ska bara komma! :D nämen jag tycker du ska skriva om mat. en god sak och en äcklig sak per inlägg och sen får man hissa eller dissa ;) ;) ;)

2009-06-13 @ 12:41:25
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0