IDAG ÄR DAGEN DÅ JAG FAR...


Var och gratta Pernilla imorse sista dagen på hammar STORT...



Sen så vare Jennies tur att ta sommarlov Grattis Grattis!!


________________________________________________________________________________________________

Nu sitter jag här med mina nymålade naglar och försöker tänka ut om det är  något jag glömt att packa..TÄNK TÄNK TÄNK TÄNK ...
Nej jag tror jag har allt nu.
Ska bara lägga in lite musik på mobilen,äta middag,byta om sen så far vi..WOOHOOOO
Vi åker bil allihop ner till Stockholm nu ikväll far 16.30 sen så går planet därifrån 06.00 så jag tror vi är framme 10.20 eller något sånt.
Jag är så äckligt taggad så de finns inte :D


Hoppas ni får skit väder och äcklig mat i 2veckor ^^
Saknar mig inte för mycket nu bara..


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: amanda

saknar dig redan!!

2009-06-11 @ 22:12:14
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0