Snart far jag till grekland...

Imorse när jag skulle gå till bussen var min tanke att om jag går riktigt sakta så kanske jag missar bussen och får vara hemma idag men inte de inte. Hur sakta jag än tyckte att jag gick så missade jag inte bussen utan kom 3min förtidigt..Snacka om misslyckad jag kände mig.
Men sen när jag kom till skolan så vare inte så hemskt. Första och även den sista lektionen idag var balett och då bar vi ut stängerna och körde lektionen ute...SJUKT NICE.... 
Nu är dock mina trikåer gröna men sånt man får leva med ;D 


Jag ska börja göra en lista över allt jag och Nina planerar att göra och den kommer bara att växa. Men jag klagar inte hon kan lugnt få boka upp hela mitt liv ^^
-Grekland
-Tårta,glass,godis
-CB,GJ


Ikväll blir det tårtbakning med Jessica och sen träning.
Eftersom det inte är nå mer plugg så kan man bara chilla hela kvällarna I LIKE..


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: Nina

ÅH,jag är så pepp!

Vi kommer ha det så bra

2009-06-01 @ 23:41:55
URL: http://shinyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0