Jag gillar han inte de minsta...

For till Pernilla för att se Beck - I guds namn och jag tycker de är lika hemskt varje gång då Gunvald slutar som polis.
Jag ska lätt bli som han när jag blir stor så himla coolt.

-Brukar du prata med en kokosnöt ofta eller?
-Njää inte så ofta.
-Nää just de.


Aja åter till det jag skulle berätta. När jag kom hem till hon så vad har inet människan gjort om inte glass och chokladdoppade jordgubbar ^^
Hon ligger gaaaanska så högt upp på min debästamänniskornajagkännerlista vill ja lova.


Tänkte även  säga GRATTIS för att du kom in på friskvård. Det blir säkert kul och nu kan du ju träna åt hela tjocka släkten :D




_______________________________________________________________________________________________________

Oohh så jävla less jag blir.
Jag hatar att dom har förändrat dig så jäkla mycket men du vill tydligen inte veta av mig så nu ska jag inte vara ivägen nå mer.


Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0