Idagidagidagidag



Dagens tips från mig är att ändra alla dina signaler på msn till roliga låtar.
För tillfället har jag en liten jazzmelodi varje gång nån loggar in och man kan inte bli annat än glad.
Går man på Miggan ska man ju enligt fördomarna gilla jazz så.

Hur gör man detta då?
Till att börja med kräver detta den nyare versionen av msn som egentligen inte är särskilt ny men jag är smått efter.
- Logga in
- Klicka på knappen "ändra kontaktsidan layout" näst längst ut till höger.  
- Välj fliken "ljud"
- Välj och vraka! Eller varför inte lägga till ett alldeles eget och ytterst personligt ljud? Klicka bara på "lägg till nytt ljud" så förstår du resten.

Dagens tips till mig är att jag ska skriva om mat. En god och en äcklig sak per dag. Jag funderar på om det ska vara något som jag har ätit under dagen för det kan bli rätt svårt i längden. Dagens minst goda och dagens mest goda kan ju däremot fungera. Sagt och gjort:

Dagens minst goda
Den är klurig, jag har två kanditater; frukostens hårdbrödmackor och fikats te.
Smörgåsarna hade bara smör på sig, föll i massa olika bitar och åts dessutom under stress på morgonen.
Teet var ett försök till Chailatte som Ammi gjorde en gång. Hennes luktade gott och smakade helt okej. Mitt luktade ingenting, smakade ingenting men var varmt..

Vinnaren, eller förloraren kanske man bör säga, är dock frukostbrödet för stämningen runt teet var bättre.

Dagens godaste
Nu kommer det låta som att jag talar emot mig själv för nu röstar jag på min andra halva av frukosten, som alltså åts vid en lika tråkig stämning som förloraren. Denne var dock saftig, söt, krispig, helt perfekt och dessutom nyttig!

Vinnaren i den här kategorin är min tallrik med vattenmelon!

Kommentarer
Postat av: ARG LÄSARE!!!

VATTENMELONEN VAR FÖRMODLIGEN DET ÄCKLIGASTE DU ÅT MEN OKEJ

2009-06-14 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0