Träffade David på bussen hem idag...

Now, listen lover, oh lover
A heart can break
You never know how much
Trouble a heart can take..


Jag trodde jag var bra på det men tydligen inte. Bara onödigt att ens försöka satsa om det ändå aldrig kommer funka. Just nu så vill jag bara hoppa av och aldrig göra det igen. Känns bara meningslöst att ens försöka lika bra att ge platsen till någon som förtjänar den.
Ni vet hur jag känner och mår men ändå så gör ni det bara sämre. Ja vad ska jag säga förutom GRATTIS ni har fått mig att nå ändå ner till botten. 
Jag är inte arg på er utan bara sjukt besviken på mig själv. Gav allt men det räckte inte lika bra att ge upp?

Nu funkar mitt motto "Träna bort de" helt perfekt. För ikväll blire beach som vanligt and I like it.
Idis kommer och hon har jag inte träffat på HUUUUUR LÄNGE SOM HELST så det gjorde väl i princip min dag.


________________________________________________________________________________________________

Sara och Amanda gjorde lite konster i fredags.
Mycket duktigt må jag säga ^^





Kram Josse

Kommentarer
Postat av: jessica

Sluta deppa så jäkla mycke!! tagga till nu :O

2009-06-08 @ 23:22:49
Postat av: Nina

Jag är troligen inte rätt person att säga detta men iaf

VÅGA INTE GE UPP JOSSAN! visa att dom har fel!

För jag vet att dom har de.

2009-06-10 @ 21:05:44
URL: http://nierni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0