Nu ska jag ut och gå med Pernilla...

Nu sitter jag ute och dricker äppel juice, sms:ar med Lydia och är allmänt slut från beachspelandet.
Fick träffa Ida för första gången på riktigt länge oooh vad jag har saknat människan.
Vi bestämde att vi ska fara till min stuga och hälsa på Jessica veckan efter Vännäsdagarna :D PARTY..
På tal om min stuga så är Jessica på väg dit just nu för att jobba där nere hela sommaren lång.
Sen om några veckor så får vi ju reda på vart hon ska gå skola för hon har ju sökt i hela sverige.
Hon ska bli sjukgymnast vilket behövs i vår släkt för där är alla så sjukt paj..Hahah
Nää jag hoppas hon kommer in i Umeå annars skulle de bli ganska så tomt här hemma.



Jag har upptäckt att jag har tusen ärr på mina ben dom är dock små men iaf.
Fick 7st när vi var i Grekland. Först var de myggbet som svälde upp sen blev de ärr.





Kram Josse


Kommentarer
Postat av: jessica

håll tummarna då!!

2009-06-28 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0