Min och Lydias favoritsång...

...iallafall för tolv år sedan..

När andra går i skolan så sitter dom i bänken och lyssnar på fröken för så ska det va
Men jag, jag sitter på fröken och lyssnar på bänken, för jag är inte som andra jag.

När andra ska äta så sitter dom på stolen och äter med gaffeln för så ska det va
Men jag, jag sitter på gaffeln och äter med stolen, för jag är inte som andra jag

När andra ska meta så sitter dom på bryggan och tittar på flötet för så ska det va.
Men jag, jag sitter på flötet och tittar på bryggan, för jag är inte som andra jag.

När andra är kära så sitter dom i soffan och pussar på tjejen för så ska det va
Men jag, jag sitter på tjejen och pussar på soffan,för jag är inte som andra jag.

När andra ska cykla så sitter dom på sadeln och håller i styret för så ska det va
Men jag, jag sitter på styret och håller i sadeln, för jag är inte som andra jag.

När andra fyller år så ligger dom i sängen och väntar på tårtan för så ska det va.
Men jag, jag ligger i tårtan och väntar på sängen, för jag är inte som andra jag.

Kommentarer
Postat av: Lydia

Finns INGEN annan sång i klass med denna

Finns INGEN annan sång med så tydligt budskap

Finns INGEN annan sång med så skön melodi

Finns INGEN annan sång med så sann text

Finns INGEN annan sång som är så rolig att sjunga

Finns INGEN annan sång som har så fina toner

Så alltså...

DET FINNS INGEN ANNAN SÅNG SÅ BRA SOM DENNA! BRA SOM I BÄST!

2009-06-08 @ 21:46:49
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0