Josefin är hemma...

HEMMA HEMMA HEMMA HEMMA....
Det känns faktiskt ganska så skönt men skulle ju inte klaga om jag fick fara tillbaka om några dagar igen.
Vi hade det bara bra och maten var ju UNDERBAR Mmmm.
Första veckan hade vi ca40 på dagarna och 29 på kvällarna sen andra veckan så regnade de fram till typ 13.00 men sen så vart de soligt och varmt igen :D
Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att det var riktigt bra och att blider kommer sen när jag orkar.


Idag så var jag med Nina i hennes stugan och vi sola,bada och åt glass myspys.
Jag menar man måste ju bättra på brännan nu.
Måste ju bli brunare än David men han blir ju tusan brun av en lampa så AJA.



Kram Josse


 


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Men lätt att vi gör! Jag börjar tagga redan nu jag! :D



Och näe, du var ju inte brun du.............

2009-06-28 @ 11:01:32
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: amanda

vadå lika blek som förut :(

2009-06-28 @ 19:20:01
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0