Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva...

Idag fyller min käraste systeryster Jessica 20år GRATTIS
...
Nu är du snart 100år och jag snart 18 (8månader)
:D
Så idag har vi haft folk här hemma hela dagen släkt,kompisar och folk.
Om jag nu skulle göra en snabb sammanfattning av min dag skulle de bli FIKA FIKA FIKA och åter FIKA. Klagar dock inte eftersom det var äckligt gott fika vi hade bakat
Men nej nu ska jag och Sofia planera våran lilla tripp till Övik den 27/6 eftersom jag far bort nu snart i 2veckor.
DAAAH fatta taggad jag är 
^^
Så tja det var väl det jag skulle säga och grattis igen.






Kram Josse



Kommentarer
Postat av: jessica

tack så mycket, tack tack!!:D

2009-06-06 @ 23:17:06
Postat av: amanda

Jag orkar inte att du fyller 18 om 8 månader jag väntar fortfarande på att bli 17??? :(

2009-06-07 @ 19:31:56
URL: http://rubkubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0