En sång om oss...

...och den skrevs för vår skull

Den här tiden för exakt ett år sedan var jag på Liseberg med några av mina fina vänner. Tillsammans drog vi av en Björn-kupp, en spårvagnstur till Angered, en "snabb" middag som tog MINST en och en halv timme, skrek VATTEN otaliga gånger, gick spökhuset, dränkte skjortor i parfym med kvinnliga dofter och mycket mer. Det gör lite ont i hjärtat när man tänker på det, för resan saknas en aning, liksom klassen, särskilt vissa personer..

Det är konstigt det där. Man vill ha kvar det som varit men inte förlora det som är.

Kommentarer
Postat av: kreuger

Helt sjuukt vad det gått fort. jag saknar, men vill inte förlora det jag har nu. Men skulle kunna åka tillbaka bara för en dag.

2009-06-08 @ 16:47:52
Postat av: Anonym

juli i spökhuset skulle jag vilja se

2009-06-08 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0