'Cause there's a way that seems so right to him...

...but you know where that leads.

Hade en fin dag på stan idag tillsammans med Amanda. Jag handlade inte ett smack, hon var däremot desto duktigare och samlade på sig en hel del saker; linsvätska och annat viktigt. Hon är minsann en vuxen och stabil människa och åker till och med på utlandsresa med endast en jämnårig som sällskap. Som om inte det var nog så dricker hon kaffe. Jag ligger under rejält.

Senare på dagen, närmare bestämt på kvällen, blev det biljettbokning så det stod härliga till. Resultatet av en väldigt intensiv gruppkonversation på msn.

Sådärja, kort och bra. Man ska inte slösa på orden. Nu vidare till dagens mat.

Dagens minst goda
Vid middagen skulle vi äta Pasta Carbonara, en maträtt som jag egentligen tycker om men den kräver parmesanost. Vi hade inte det så det hela blev mest tråkigt och smakade ägg. Inte direkt någon höjdare.

Dagens godaste
Juicen imorse tror jag. En exotisk sådan från företaget "Rynkeby", bara namnet gör ju att man vill att den ska vinna.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0