3 dagar i Bomben

Så var det slut för min del. Jag är hemma från Lappis och naturligtvis känns det lite tomt. Ett år kvar till nästa gång. Men jag har haft tre fantastiska dagar med en värme utan dess like. Tror dock att det sistnämnda inte var något unikt för Lappis..

Och vad har hänt under dessa dagar då? Jo, främst har jag varit på ett flertal bra och givande möten, seminarier och gudstjänster. Dessutom har jag tillsammans med några av mina fina vänner:
- Gjort en fantastiskt snygg skylt med otroligt respektingivande flames.
- Dödat en mängd myggor.
- Gjort namnlappar av en limpskiva.
- Hällt en plastdunk med vatten på Mattsie.
- Hällt ett vattenglas på Mattsie.
- Hällt litervis med vatten på alla andra.
- Velat leka James Bond med rejäla vattensprutor på hela området.
- Velat spruta dressing på Anton eller Danne. Minns inte vem nu.
- Velat kasta tomater.
- Velat spruta ketchup på allt och alla.
- Sjungit jättemånga BIG-sånger.
- Tyckt synd om Fenan.
- Fått höra att mina ben ser bruna ut.

- Vaknat i en temperatur av 30 grader.

- Aldrig frysit.

- Suttit och fikat med 14 pers i en stackars husvagn. Bomben var med andra ord fylld till bristningsgränsen och förtjänade verkligen sitt namn.
- Tittat på när konstverk har skapats.
- Burit tolv isklabbar/klumpar/klaffar några gånger.
- Dränkt mig själv i myggmedel.
...och mycket, mycket mer..

På vägen hem hann vi dessutom se 5 älgar och lyssna på lika många versioner av Cara Mia. Allt mellan Husbondliden och Vindeln. Inte illa!

Nu


Kommentarer
Postat av: Danne

Tycker att den första älgen var den finaste älgen!

2009-06-29 @ 23:07:02
Postat av: julia

Ja, jag måste säga att jag håller med dig!

2009-06-30 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0