Jag är som ett töntigt Johan Palm fan...

Jag vet jag är en tönt men jag kan inte rå för de.
Nu har jag nog sammanlagt läst första Twilight boken 2ggr eftersom jag läser bitar av den om och om igen och
sett filmen 3ggr.
Blir dock aldrig less utan bara mer kär i Edward för varje gång..Hahah
Så jag undrar fortfarande vart min vampyr är??




Idag fick jag panik och ba JAG MÅSTE DANSA AAAAAH.

Mamma & pappa - Men gör din sommarträning så kanske de går över.
Jag - Men jag orkar inte.
Mamma & pappa - Men gå bara Västerås då.
Jag älskar min familj,
Så fort någon inte orkar träna så drar vi alltid "Gå BARA Västerås då"..Hahah
För er som inte vet så är Västerås ca 1mil lång.
Men det slutade iaf med att jag tvingade med Pernilla ut och så gick vi Västerås sen så fort jag hem och gjorde styrkan fastän jag inte orkade.
Det tog dock inte bort mitt sug på att dansa oooh vad jag längtar tills de börjar igen.





Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0