En dag i umeå...

Jag och Julia tog en tripp till staden där vi gick och kollade på dom omtalade rosorna.
Inte för att jag tyckte dom va fina men vem orkar bry sig?
Sen gick vi en runda på Åhlens och några andra affärer.
Jag älskar att gå på stan med Julia för hon är exakt som jag skiter i tjejkläderna och går direkt till killkläderna för dom är ju såå mycket skönare ^^ Hahah
Efter det for vi vidare till Signe där vi hade ett stockholmsmöte och JAA vi är taggade.
Den 13Augusti bär det av ner till den stora staden.


Jag fattar inte riktigt hur dom tänkte men??




Otroligt taggade tjejer.


Efter en lång och jobbig planering så behöver man lite rast.


Nu ikväll hade vi mördar  träning med volleybollen och gud va jag älskar att va helt död efter träning.

Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Malin

va ska ni göra där?? :)

2009-07-23 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0