That dreams are coming true...

Idag när jag kom hem från jobbet så står det ett stort packet på bordet.
Jag går fram och ser att det är från dansbutiken så sliter jag upp de och ser att de är mina tåskor  LYCKAAAAAAN!




Ooh kolla så fina dom är ^^


___________________________________________________________________________________________________

Igår for jag till stan och träffade Amelie och Tage.
Vi såg när Amanda och Hanna sjöng och körade till Daniel Lindström.
Dom var som vanligt riktigt dukigt men jag va sjukt besvik på Daniel.
HALLÅ DU HÄR 2SKIVOR SJUNG DINA EGNA LÅTAR...
Nää så igår sjönk han långt långt ner på min lista.






Kram Josse



 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du kom. MEN jag måste rätta dig, han har tre skivor och han körde 5 egna låtar :O Dessutom är han sjuuuukt skicklig :P o trevlig :)

2009-07-04 @ 00:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0