En hel helg till för att trycka munkar...

I helgen var det Vännäs dagarna och det var väl party eller något sånt.. haha
Nä det är ganska så överskattat om jag får säga det själv.
Men på fredagen så följde jag först med Jessica till Linnea där vi ba satt och chilla med lite folk.
Sen så for jag,Jessica och Sorina ner till tivolit där vi upptöckte att det var nada folk så vi for till Frasses och åt ^^


Sorina försökte lära Jessica att bugga men gav upp ganska fort.


Jag träffade Ida,Anna och Pontus där ett tag och det är alltid lika roligt ^^
Ida och jag fick träningsvärk för att vi va för tunga
Pontus mådde illa för han åkte karusell 
Anna mådde hur bra som helst för hon åkte karusell..
Japp så bra var min kväll.


Jag jobbade HELA lördagen
14.00-19.00 och 20.30-02.45
Men det var inte så jätte farligt ändå för att första passet så satt och Linnea och tryckte munkar och andra passet så satt jag med Kajsa så gick bara bra.
En positiv grej var ju att man kunde sitta och kolla på folk hur mycket som helst utan att det var konstigt.. haha
Ja jag fick ju träffa dagge ungefär 2sekunder också så det var väl kul.



Sen på Söndagen var vi några som for till stranden och spelade beach och badade.
Det var äckligt kallt i havet om någon ville veta fast jag badade faktikst 2ggr iaf.
Så hela dagen var bara riktigt härlig och vi har lärde oss  att aldrig lyssna på Jessica när de gäller vägen.






Kram Josse

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Vännäsdagarna är de bästa vännäs kan erbjuda och det är bara överskattat, eller? haha ;)

2009-07-13 @ 13:55:40
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: jessica

men håll klaffen!

vi kom rätt eller hur, jag hade rätt eller hur?!?!

2009-07-13 @ 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0