23.11...

På jobbet idag (känns så himla vuxet att säga så) var det riktigt mysigt.
Tänker inte säga vad vi gjorde eftersom jag inte får de men alla var så glada och gulligull.
Nu är det bara 2dagar kvar och på något sätt så kommer jag ändå att sakna dem.
Jag menar utan alla tidiga morgonar, allt cyklande i vännäs värsta backe och allt de andra jobbiga så äre helt okej




Ligger i sängen och ser på sytycd och dricker äppeljuice efter ett 3timmars beachpass ^^
Tyckte dock inte att det var roligt ikväll men annars så älskar jag de.
När jag och Jessica gick hem såg vi en jätte stor helikopter JUST GRYM.
Det är en sån jag vill ha..






Kram Josse


Kommentarer
Postat av: amanda

Sötjossan :) :)

2009-07-09 @ 18:45:00
URL: http://rubkubb.blogg.se/
Postat av: nina

Jossan, när du får en sån helekopter så måste jag vara den första som får åka me! xD

2009-07-13 @ 00:09:57
URL: http://nierni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0