Jag har fått min kamera...

Är jag på humör för att prata? NEJ
Är jag på humör för att skriva? NEJ
Är jag på humör för att träffa folk? NEJ
Är jag på humör för att vara hemma? NEJ
Är jag på humör för att träna? NEJ
Är jag på bra humör? NEJ

Det här är en dag då man bara vill ligga i sängen och lyssna på  musik.
Men så bra fick jag inte ha det utan jag satt i en bil hem med Marlene,Peder,Isak och Lisa.
Alla som läser det här påminn mig om att aldrig skaffa barn.
Det var stunder då jag funderade på att gå hem UNGAR LÄR ER PRATA ISTÄLLET FÖR ATT GRÅTA HEEEEELA TIDEN man blir ju galen..
Men nu är jag hemma och det är väl sådär jag gillar inte direkt Vännäs men aja





Kram Josse

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Har stuga ett par km norr om Hörnefors, precs vid haaavet! :D Och då menar jag precis, typ 20 meter ;)



2009-07-20 @ 20:30:53
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0