Mmmm risifrutti...

Amanda rättade mig Daniel Lindström har 3skivor och han körde tydligen 5 egna låtar meen jag gick när jag hört 2låtar som jag inte kände igen och han sa att han skulle sjunga 2 Stevie Wonder låtar.

Idag så körde jag och Pernilla sommarträningen för volleybollen.
Det är ju pinsamt hur dålig kondition man har egentligen 5m sen så dör man ju. 
Sen så  skulle vi göra en massa styrka som t.ex. grodhopp i uppförbacke och frågan är ju om ens grodor orkar de?
Men aja nu kan vi se på wallander ikväll med gott samvete ^^ Hahah

AAAAAH jag har hittat en kamera jag troligen ska köpa det är en långzoom.
10megapixlar
15x zoom
2 790Kr :D I LIKE IT




Kram Josse


Kommentarer
Postat av: pandan

Köp köp köp :D du kommer aldrig ångra dig ;)

2009-07-05 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0