Ooh varför är min mobil så dum...

Alltså jag och Julia måste ju ta tag i bloggen den ser ju för j****g ut just nu.. haha
Förlåt Julia, det var en fin tanke men det funkade inte riktigt den här gången.
Jag vet inte alls hur man gör annars hade jag gjort de.
Måste ta och lära mig det dära snart.

Vad har gud emot mig?
Varje dag denna vecka då jag kommit hem från sommarjobbet så har jag tagit på mig bikinin och gått ut och lagt mig och så gåre ½min sen blir det moln,regn,åska,storm eller vad tusan som helst.
Det kan ju inte vara det att jag inte förtjänar att sola för de göra jag, jag jobbar ju tusan med att hjälpa folk HALLÅ!!

Inatt när jag vaknade där vi 3 någon gång så var det första jag såg min fot.
Jag vet vad ni tänker  Hmmm hur tusan ligger man då?
JO jag låg som en ostkrok med överkroppen och så ett ben rakt upp mot huvudet.
Måste ja ha börjat stretcha i sömnen eller något..Hahaha
Det roliga är att jag tror inte ens jag får upp benet dit så jag måste ha slitit som tusan.
Men eftersom att min rygg är lite överböjlig så var det där kanske inte det bästa utan jag har haft ont hela dagen.



Kram Josse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah faktiskt är eran blogg riktigt ful just nu. Tycker inte det är något problem att vara ärlig för julia vet ju att det inte är henne som person jag har något emot. och grattis josse till vigheten

2009-07-03 @ 20:27:22
Postat av: Malin

Ofta ni har haft regn, här hare vare fin fint hela veckan! :D :P

2009-07-03 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0