Kijos for life...

Idag så for jag,Jessica och pappa till stan och köpte min kamera :D
Den är liten men hur grym som helt I LIKE IT.
Får den dock inte förän på måndag eller tisdag så de sög ju men den är min iaf.


Vi står i kön till kassa och så går det förbi ett litet barn.
De säger hej till pappa
De säger hej till mig
De säger hej till Jessica
BOOM de går in i en stolpe..HAHHAA

Jag sitter på Systemet och väntar på Jessica och pappa när det kommer en pojke och sätter sig brevid mig.
Efter en stund så vänder jag mig mot han och är såååå nära på att skrika GUD VILKA STORA ÖGON UNGEN HADE..




Jag har bakat morotskaka.
Mycket kärlek till de <33


Kram Josse


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahahha, ja BOOM in i stolpen xD de va kul, haha

2009-07-09 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0