What happened to...

...the world we knew?

Ja, sedan igår har jag funderat på det. Upphovet till detta var dvd:n Idol 2004. Jag såg, och framför allt hörde, nämligen talangen Daniel Lindström. Vart tog han vägen? Om han släppte en skiva så skulle jag köpa den inom en snar framtid, ja, direkt faktiskt. Mannen är skicklig!

Annars så har julen flyttat ut från mitt rum. Enligt Fanny har alltså jag själv flyttat ut då jag enligt henne ÄR julen. Så är dock inte fallet. Inte på något sätt. Nu när den är över längtar jag inte tillbaka. Den perfekta dosen av det aktuella ämnet är redan utdelad och nu längtar jag till ljusare tider. Jag längtar efter att få besök från Örebro, jag längtar till Stockholm, jag längtar efter en eventuell skotertur, ett konfaläger och att snön sakta men säkert ska smälta bort så att jag slipper skuldkänslan att jag inte köpt ett par vettiga skor att ha under vinterhalvåret. 

Och vad saknar jag då? En rad olika människor och jag tror inte ens ni vet vilka ni är...

Kommentarer
Postat av: elo

får man veta vilka dom personerna är?

2009-01-08 @ 17:54:44
URL: http://elodansarochler.blogspot.com
Postat av: Julia

Ja, fast det är tokmånga. Bland annat herr och fru nolåkers och min gamla klass (!). Sen saknar jag alla "vi sjutton" (som jag tror är fler än sjutton men) också, bara för att det är längre än 24 timmar sedan jag såg er senast.. :P

2009-01-08 @ 19:35:53
Postat av: Anonym

jag såg daniel lindsström på ica kvantum på umedalen på nyår ;) jag fick till o med ögonkontakt m honom ;)

2009-01-08 @ 21:26:10
Postat av: Julia

Åh, coolt! =) Men jag vill höra honom och jag tvivlar på att han sjöng?

2009-01-08 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0