OS here we come...

Träffade Elinpelin på bussen imorse och vi hade väldigt värda samtal om
t.ex. breda människor, hur östra är väldigt efter mm <33


Det gick väldigt bra att prata med Robie idag fattar inte varför jag var så nervös.
Hon gav mig några saker som jag skulle tänka på som t.ex. sträcka ut hela benet, inte hänga på höften.
Så nu äre bara att baletta på :D
Medans Robie pratade betyg så hade vi andra massage RÅ NICE. Jag och Julia är verkligen haj på det där. Hahah

På svenskan så åt vi upp all kladdkaka som vart kvar från igår kväll.
Det finns nog inget bättre än att gå på en tråkig lektion och slösa bort hela på fika!



Nu sitter jag här i soffan med filtar och kuddar ser på OTH och spelar tetris.
Riktigt härligt att bara sitta och inet göra nånting eftre denna sjuka vecka
måndag: Jazz
Tisdag: Lyriska
Onsdag: Balett(styrka lite stång),Idrott (ja och Lydia gymmade) och så Volleyboll
Tordag: Modernt, Boxerblablaba (roligaste på länge jag kände mig som Kim i AA)och modernt
Fredag: Promenad med tungaste väskan från tandläkaren.
Sjukast roligt men jobbigt mina ben är lite smått döda. Hahah


Ja och Julia va lika grym och lika snygg.. NOT

Kram Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0