TACK TACK TACK...

Projektet SUGER.
Jag blir så himla arg när folk inte lyssnar  "Dansa utan takt"  va tusan spela utan instrument ni då.
Näää usch och så när folk inte säger vad dom tycker utan bara faller för grupptrycket. Jag orkar seriöst inte!!
Hoppa av och börja BF låter inte helt fel.

Efter skolan så for jag,Sara och Irma till BA för att ha lyrsikt jazz AAASSSKUULL.. 
Vi var dock i fel lokal till och med fel hus.. Hahhaa
Ännu en lärare som kom ihåg mig och hon hade jag i typ 4-5 något SJUKAST.



Jag och Pernilla får fara. :D
GÖTEBORG HERE WE COME LIKSOM.....


Kram Josse

Kommentarer
Postat av: HANNAH;

SV: So otroligt bra...

2009-01-20 @ 21:37:39
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0