öööhshskjojsk...

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH jag är sååå trött!! Mina ben kommer ramla av när som helst kan ja lova.
Baletten idag var sjukt nice, jobbig men rolig. Jag var faktikt ganska så bra idag Robie sa BRA JOSEFIN 2ggr
Jag blir så rörd har typ aldrig hänt förut ^^




Jag är haj på matte
- 21,5 av 22 rätt på matteprovet
- Rättade läraren
 


DN1 och MU1P är riktigt skillade på skridskor.
Det var mycket skrikande, ramlande och skratt.
VM nästa skulle jag gissa på .. Hahah
 



Grattis Albin och Iza


Nej nu ska jag ta och äta lite ostkaka FETT GOTT.


Kram josse

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska typ strypa dig Jossan! Mitt under "Show and tell" redovisningen idag skrev du till mig "Jag dör, jag är så jäkla hungrig" ALla skrattade as mycket åt mig!!

2009-01-28 @ 19:55:50
Postat av: Linnèa

Ni har blivit utmanade, läs mer på min blogg :)

2009-01-28 @ 22:17:18
URL: http://liinneea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0