5 gula och 2 gröna...

Nu har de vait ca 25- i två dagar.. ÄCKLIGT KALLT






Igår gick jag en liten promenad för att bli varm så jag kunde stretcha
men jag var dubbelt så stel när ja kom tillbaka så jag vart inte så mycket vigare.

Nu sitter jag och väntar på att Jessica ska komma hem så vi kan fara på Dollar store :D
De är en av de 3 affärerna jag kommer leva på när jag flyttar hemifrån

- Dollar store
- Rusta
- ÖB

Kärlek till dom.
Allt är typ nästan gratis, dom har allt + lite till t.ex. en leopardmönstrad sop som jag och Jessica länge har spanat in.


Imorgon blire IKEA för hela slanten.  Dock inte en sån stor slant för jag är ganska så fattig men men.



Kram JossE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0