Sniffat färg...

Lördag:

Jag,mamma,Jessica och Jennie for till Marlene och målade hennes trappa vit.
Jag kan ju säga att måla är inte riktigt min grej jag fick färg överallt men de va kul.


Söt Lisa


Sen vare bara hem och snabb fixa sig och sedan ta bussen till stan.
Jag,Signa,Amanda,Frida och Irma for och såg Yes man. SJUKT rolig film alltså!
Efter filmen så for vi på Waynes och bara pratade.
Amanda såg några som hon inte ville träffa där så halva tiden satt hon och gömde sig bakom muggen..Hahah!!


Amanda


När jag kom hem där vi 12 så for jag och va med Amelie,Aron och Matias.
Vi körde lite styrka och jag märkte att jag är äckligt stark...NOT
Och ja o Aron satt även och skrattade åt alla fula i skolkatalogen.

Bäst kvällen <33

 
FEMMAN

Söndag:

Vaknade vid 13.00 åt en macka och sedan for Jag,Jessica och Jennie till Marlene och målade sista varvet på trappan.
Fägen luktade så jäkla äckligt så vi vart lite halv höga av allt färg sniffande.. Hahah!
Men det vart sjukt snyggt!

Nu ligger jag i sängen och får en massa låtar av Kim och äter naturgodis :D
Myspys


Kram Josse


 


Kommentarer
Postat av: Frida

en rolig kväll :) haha

2009-01-19 @ 12:21:30
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0