Amanda tar bort febern...

Japp då var första skoldagen avklarad muy bien.
Den började med att
jag vaknade och har lite feber men orkar inte bry mig så jag åt frukost och gick till bussen men medans jag gick så fick jag VÄRLDENS mjälthugg
åkte 09.10 bussen
komma till skolan 10.00
1timme och 40min till första lektionen så jag,Julia,Nina och Frida gick ner på stan och hänger på Åhlens innan vi gick på Subway och åt lunch MUMMMS!
Efter den trevliga stunden for vi glada och mätta tillbaka till skolan och ser att hela klassen kommit.
De va riktigt kul att träffa alla igen och på elvatiden så va alla lika borta som vanligt...
Sen så vart de engelska för hela högen och där prata om julen.
Sist men inte minst så hade vi svenska och då skulle vi skriva på vårat himla tal USCH
men jag och klenisen satt och kollade på en film om en räv..HAHAHA så himla roligt..
Sen så slutade vi och min feber va helt borta


VA FASIKEN KAN JAG INTE LADDA UPP BILDER ELLER LÄNKAR FÖR.. JAG FÅR DAMP!!!


Kram Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0