HaaaAAawanna...

Japp då var ännu en dag avklarad Strakt jobbat alla.
Ja skolan var väl som vanligt balett,sh,sv LUNCH(jag och Rebekka låg i en dansal typ hela åt på 5min men sjukast härligt) sist Jazz och idag var modernt.
Efter de så chillade jag med Amanda och kände att vi träffas alldeles för sällan. När vi va små typ förskolan till 4 ,5,6 något vare varjedag men nu typ 2ggr per år. 
Det känns som när man slutat röka. Från början är man helt beroende  sen så vänjer man sig vid att inte blir varje dag sen så blire aldrig och SEN så får man ett återfall och ba AAAAH jag måste röka!!!!!!
 Men iaf så efter de gick ag,Julia och Rebekka ner på stan och där träffade jag och Julia Hanna,Hannas kompis(Emma,Emelie något tror jag.. Förlåt) Mattias,Simon och Fanny.
Vi gick på några affärer och sedan till nått ställe för att äta.

              



Vi träffade Niklas och Signe och for till Ålidhem för att se när Amandas band spelade i rock karusellen.
Ljudet där SÖG men dom va duktiga iaf <33

         

Kram Josse

Kommentarer
Postat av: I

Fanny ser ut som hon är peppad och har jätte roligt :P

2009-01-17 @ 13:24:47
URL: http://synapser.blogg.se/
Postat av: kreugernn

Vi träffas alldeles för sällan! Skärpning. Så här ska det väl inte vara?



TACK för att ni kom och lyssnade <3

2009-01-20 @ 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0