Feber är kanon...

Jag och Pernillas Sex and the city maraton gick ju toppen.
19.00 - Vi sparkade och köpte godis och daimglass
20.30 - Vi börjar se 
00.00 - Vi håller på att somna så vi går upp och spelar kort
01.00 - 02.00 - Vi sover till 2avsnitt
02.00-02.30 -  Vi vräker i oss godis
02.30-04.00 - Vi bestämmer oss för att sova ett litet tag
04.00 - Alarmet ringer, Pernilla säger VA FAAAN  stänger av de och vi somnar om
05.30 - Vi vaknar och äter lite godis och somnar sedan om
10.50 - Vi vaknar och Anki kommer in med frukost


Klockan 12.30 for jag,mamma,Jennie och Pernilla till stan och såg på Chihuahuan från Beverly Hills.
Den va inte så vidare bra. Hahaha!
Fast på reklamen innan så visade dom en trailer på en film som heter Disco Daggarna. Den handlar om maskar som ska vara med i melodifestivalen.
Alla små barn som var där satt helt tysta medans jag och Pernilla skrattade tills vi började gråta så PAX för den filmen.


Just nu sitter jag och ser på Bones och de är riktigt äckligt avsnitt usch..

Jag och Julia har funderat på en sak vilka äre som läser våran blogg egentligen??
Jag menar 25st vi känner inte ens så många.. Hahaha!!


Jag vill även säga grattis till Sofia som startat en emo blogg 5 deppiga inlägg på 2dagar..HAHAH
www.Fastevik.blogg.se


Imorn äre skolan igen känns båda jobbigt och skönt.
Men nu orkar jag inte skriva mer.


Kram Josse




 


Kommentarer
Postat av: jessica

men ey, jag kommer ju hem imorron!!

2009-01-11 @ 23:00:55
Postat av: Mattsie

Jag läser eran blogg :)

2009-01-12 @ 17:21:11
Postat av: Anonym

Hahhaha tack Josse, du är ju bara för snäll du!

2009-01-12 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0